De netwerkreis van Anthony

Door Anthony ter Veen

Stadskanaal

Hoi, ik ben Anthony en ik verkoop alles op het gebied van Wonen, Zitten en Slapen. Dit doen we vanuit onze meubelzaak in Borger. Als zakelijke professional ben ik blij met de resultaten die ik al jaren krijg door te netwerken in Stadskanaal en omgeving. Netwerken kan op meerdere manieren. Voor mij is de beste manier is om deel te nemen aan een goed georganiseerde netwerk-organisatie met systemen en structuur. Door op deze manier zakelijk te netwerken heb ik mijn bedrijf de afgelopen jaren aanzienlijk kunnen laten groeien. En ik heb een uitgebreid netwerk van lokale ondernemers kunnen opbouwen.

Anthony ter Veen van Ter Veen wonen, zitten en slapen.

Het mooie van een organisatie zoals Boomerang is de kennis van zaken over hoe je effectief kunt netwerken. Door de goede trainingen worden alle leden krachtig ingezet en is het een perfect hulpmiddel voor ondernemers zoals ik. Ondernemers die op zoek zijn naar nieuwe zakelijke kansen en een groter netwerk van partners en leveranciers. Door mijn deelname aan dit netwerk krijg ik niet alleen nieuwe klanten aangedragen, maar kan ik ook waardevolle zakelijke contacten leggen die bijgedragen aan de groei en ontwikkeling van mijn bedrijf.

Wat mij het meest aanspreekt bij Boomerang, is de oprechte betrokkenheid van de leden bij elkaars succes. Door elkaar te helpen en kansen te delen, helpen we elkaar om meer handel te genereren en onze bedrijven te laten groeien. Echt goed netwerken als onderdeel van onze ondernemingsstrategie levert niet enkel meer handel. Het geeft ook nieuwe mogelijkheden om mijn bedrijf te verbeteren en uit te breiden. De contacten en kennis die ik heb binnen het netwerk helpen mij om betere beslissingen te nemen en nieuwe kansen te benutten.

Ik kan Boomerang Stadskanaal dan ook van harte aanbevelen aan andere lokale ondernemers die op zoek zijn naar groei en ontwikkeling van hun bedrijf. Het is een waardevolle investering gebleken en heeft mij enorm geholpen om mijn bedrijf te laten groeien en mijn netwerk uit te breiden.