Frequently Asked Questions

Staat jouw vraag er niet tussen?

Elke week.

We hebben geleerd dat we door wekelijks bij elkaar te komen veel meer kans maken op aanbevelingen. Dit komt omdat we onze medeleden dan beter leren kennen, weten wat eenieder zoekt en de leden dragen elkaar meer ‘top of mind’.

 

Ja. Maar daar hebben we een oplossing voor.

Als je niet kan dan krijg je niet mee wat de andere leden zoeken. Evenmin krijgen zij mee waar ze jou mee kunnen helpen. Wekelijkse aanwezigheid is belangrijk.
Maar goed, het kan natuurlijk wel eens voorkomen dat je een keertje niet kan. Regel dan een vervanger. Die kan namens jou de groep vertellen wat jij zoekt en aan jou doorgeven wat de anderen zoeken.
Bovendien krijgt je gast de mogelijkheid om zichzelf ook voor te stellen en draagt zo een steentje bij aan de bijeenkomst.

Dan nog kan het natuurlijk een keertje gebeuren dat het door overmacht niet lukt. Bij Boomerang hebben we de afspraak dat maximaal 3 x per 6 maanden kan voorkomen. Gebeurt dit vaker dan is dit waarschijnlijk niet de beste tijd voor je om lid te zijn bij Boomerang. We zullen bij een vierde afwezigheid zonder vervanger in 6 maanden dan ook het lidmaatschap deactiveren.

Dan is Boomerang waarschijnlijk niet het meest geschikte platform voor jou.

Wij spreken met elkaar af dat we er elke week zijn of anders een vervanger regelen. Het kan natuurlijk zo zijn dat dit een keertje niet lukt. Maar als je vaker dan 3 keer per 6 maanden afwezig bent dan werkt het niet. Dus dan beëindigd je lidmaatschap bij Boomerang.

Een lidmaatschap van een jaar kost 1.250 euro met een eenmalig inschrijfgeld van 150 euro.

Als je voor een twee-jarig lidmaatschap kiest dan betaal je 1.100 euro per jaar.

Daarnaast zijn er kosten voor bijvoorbeeld de zaalhuur, koffie of thee. Deze variëren per Collectief. Tijdens de bijeenkomst worden aangegeven of dit bij desbetreffend Collectief ook het geval is en hoe dat geregeld wordt.

In de meeste gevallen niets.

De leden van het Collectief kiezen zelf of ze de kosten dragen voor hun gasten.
Soms, bij bijzondere gelegenheden, vragen ze een eigen bijdrage van rond de 15 á 20 euro. Als dit het geval is dan zal dit duidelijk van tevoren gecommuniceerd worden.

Nee.

Alle aanvragen voor lidmaatschap worden beoordeeld op kwaliteit. Daarnaast kan er per specialisme maar 1 bedrijf vertegenwoordigd zijn.

Ja, wij hebben een unieke overstapservice voor nieuwe leden

Deze baanbrekende dienst stelt nieuwe leden in staat om hun bestaande en toekomstige lidmaatschapsduur (tot maximaal 12 maanden) bij een vergelijkbaar netwerk kosteloos mee te nemen naar Boomerang.

Boomerang Business Collective speelt een belangrijke rol bij het bevorderen van waardevolle zakelijke relaties en groeimogelijkheden voor onze leden.
Met de introductie van de overstapservice verlegt Boomerang de grenzen nog verder, waarbij nieuwe leden onmiddellijk kunnen profiteren van de uitgebreide kansen die Boomerang te bieden heeft.

Hoe werkt de overstapservice?
Leden die zich aanmelden bij Boomerang Business Collective en ingeschreven worden met een contract van 1 of 2 jaar  kunnen nu hun huidige of toekomstige lidmaatschapsduur bij een vergelijkbaar zakelijk netwerk meenemen. Het enige wat je hoeft te doen is je aanmelding bij Boomerang bevestigen, de huidige overeenkomst (of factuur) te overleggen en aangeven hoeveel maanden je van het vorige lidmaatschap wenst mee te nemen. Boomerang zorgt er dan voor dat deze maanden bij het afgesloten contract opgeteld worden, zonder extra kosten voor de leden.

Over Boomerang Business Collective
Boomerang Business Collective is een dynamische gemeenschap van ondernemers en professionals die streven naar zakelijk succes door middel van netwerken, samenwerking en persoonlijke groei. Met wekelijkse bijeenkomsten, ondernemerstraining en de My Boomerang App, krijgen haar leden een platform om te groeien, te leren en te bloeien in de competitieve zakelijke wereld.