start bordspel

Krachtige business versnelling. Het begint bij jou.
Boomerang.

Voor de échte ondernemer. Start in jouw omgeving, samen met ons, een lokaal zakelijk collectief. Genereer inkomen door lokale en regionale ondernemers te helpen netwerken, groeien en extra omzet te krijgen.

3 redenen om een collectief te starten

Vergroot je omzet

Vergroot de omzet vanuit je bestaande organisatie. Genereer extra inkomen met jouw collectief in de regio. Bouw residuaal inkomen op terwijl je je leden helpt groeien met hun bedrijf en als ondernemer.

4 bestuursleden van een Boomerang Collectief

Versterk je netwerk

Een sterk netwerk is de basis voor succesvol ondernemerschap. Des te groter, sterker en vertrouwder je netwerk, des te sneller vind jij de juiste personen. Voor meer relaties, aanbevelingen, omzet en groei van je bedrijf.

Ontwikkel je kwaliteiten

Boomerang zorgt voor structuur. We bieden systemen en training. Als franchisenemer neem je het initiatief en bereik je de mensen. Wij helpen je om jouw collectief te laten groeien. Niet alleen in aantal, maar vooral ook met kwalitatief sterke partners.

En nog eens 7 redenen om dat samen met Boomerang te doen!

Bij Boomerang Business Collective worden de groepen opgezet en geholpen door Certified Boomerang Consultants. Je kunt het naast je reguliere werkzaamheden of onderneming doen. Of groei door tot meerdere Collectieven en maak er je full-time bezigheid van! Certified Boomerang Consultant worden bij Boomerang heeft een aantal flinke voordelen, dit zijn de 7 belangrijkste:

Ondernemers die een deal hebben gesloten
1. Ondernemerschap met ondersteuning:

Als Ceritfied Boomerang Consultant ben je een zelfstandig ondernemer, maar je krijgt wel ondersteuning van onze professionele organisatie. Je profiteert van de sterke Boomerang naam, reputatie, marketing- en reclamecampagnes. Daarnaast zijn wij vooral goed in trainen. Het trainen van onze leden, van de besturen en de verschillende functies in de Collectieven.
Bovenal zijn we goed in het trainen van jou: de Boomerang Consultant.

2. Bewezen concept:

Boomerang Business Collective staat als een huis. Het bewezen concept en het team hebben in de afgelopen 15 jaar een zeer succesvolle track record opgebouwd. Hierdoor is de kans groter dat jouw onderneming ook succesvol zal zijn.

3. Voordelen van schaalgrootte:

Het zakelijke netwerk kan voordelen bieden op het gebied van inkoop, productie, distributie en andere zakelijke aspecten vanwege hun schaalgrootte. Als franchisenemer profiteer je van deze voordelen, die je anders als individuele ondernemer misschien niet had kunnen realiseren.

een vrouw met een portemonnee
4. Lagere opstartkosten:

Omdat het concept al is ontwikkeld, hoef je niet zelf alles vanaf nul op te bouwen en ben je geen geld kwijt aan onderzoek en ontwikkeling, marketing en reclame. Voor wat er allemaal staat en de begeleiding die je krijgt is financiële investering minimaal. Sterker nog: zodra je een eerste Collectief opgericht hebt ben je al uit de kosten en begin je winst te maken

man stopt het domino effect
5. Risico spreiding:

Door deel uit te maken van Boomerang Business Collective beperk je het risico van je onderneming. Start je meerdere Collectieven? Dan spreid je ook deze risico’s ook nog eens uit.
Als individuele ondernemer ben je kwetsbaarder voor bijvoorbeeld economische tegenvallers of onverwachte veranderingen in de markt.

6. Mogelijkheden voor groei en ontwikkeling:

Heb je een eerste Collectief gestart en gaat het goed? Dan kun je de onderneming uit breiden en meerdere Collectieven opstarten. Dit kan helpen om de groei en ontwikkeling van jouw onderneming te stimuleren.

een blij paard
7. Verreweg de leukste zakelijke netwerk organisatie en collega’s:

Bij Boomerang stellen we hoge eisen aan het enthousiasme en de positieve instelling van onze medewerkers en Boomerang Consultants. Het bouwen en beheren van Collectieven kost tijd en energie. Dan moeten we er met elkaar ook iets leuks van maken. We hebben geen tijd om ons bezig te houden met droeftoeters, zuurpruimen, mopperkonten en zeurpieten. (Let op, niet verwarren met positieve opbouwende kritiek hé! Die is altijd welkom)

Franchisee van Boomerang worden?

Kortom, als franchisenemer bij Boomerang profiteer je van de voordelen van ondernemerschap, maar dan met de ondersteuning van een gevestigde organisatie. Per gebied van 40.000 inwoners kun je een franchise verkrijgen. We hebben nu nog veel mogelijkheden maar er kan maar 1 franchise per gebied zijn.

Lijkt het je leuk om een Collectief te starten? Neem gerust contact op.
Of beter nog: plan direct een afspraak met Aqil Radjab!

Lijkt het je leuk om een Collectief te starten? Neem gerust contact op.
Of beter nog: plan direct een afspraak met Aqil Radjab!