Jonge dame achter computer

Versterk jouw netwerk. Elke dag. Dat loont.
Boomerang.

Start vandaag. Kom langs, maak kennis en ontdek de voordelen voor jouw succes. Vind een collectief bij jou in de buurt, maak de connectie en start direct met het verbeteren van jouw business.

3 redenen om nu vrijblijvend je bezoek aan Boomerang te plannen:

Grijze vlakjes met simpel er in.

Deze brief is nogal lang uitgevallen omdat ik geen tijd had hem korter te maken

– Blaise Pascal – 1623-1662 –
– Frans wis- en natuurkundige en filosoof –

Deze beroemde zin vat eigenlijk perfect samen hoe de systemen, structuur en strategie van Boomerang tot stand gekomen zijn. Wij hebben namelijk wel die tijd genomen. En we hebben alle poespas eruit gehaald. Wat we doen is eenvoudig, doelgericht en consequent! Altijd.
Het team heeft tientallen jaren ervaring in zakelijk netwerken. Middels al deze ervaring hebben we gedestilleerd wat er nodig is om op de meest effectieve manier te netwerken. Van de elevator pitch tot en met onze 16 -agenda punten. Het zijn allemaal hele simpele stappen om te nemen die samen het gewenste resultaat opleveren. Meer aanbevelingen voor de leden.

Vergroot je netwerk

Leden van het lokale Boomerang Collectief ontmoeten graag nieuwe mensen. Met zoveel lokale bekende ondernemers en gasten is de kans groot dat je deze ochtend je netwerk fors uitbreidt.
Op verzoek van het tijdschrift Quest hebben de Universiteit van Utrecht en de Radboud Universiteit in 2021 onderzoek gedaan naar hoeveel mensen de gemiddelde Nederlander kent. Wat denk je?

540 mensen! Dat zijn er nogal wat. En de meeste Boomerang Collectieven hebben meer dan 25 leden. Dat betekent dus dat je via die leden 25 x 540 = 13.500 mensen kunt bereiken. De meeste lokaal.
Okay, zit misschien wat overlap in, maar 10.000 zeker. En via de bestaande leden heb je zelfs een mooie warme ingang bij al die mensen. Dat is pas je netwerk vergroten!

Een welkom gevoel, dichtbij huis

Wij vinden het erg leuk om gasten te ontvangen. Sterker nog. De bijeenkomst is leuker, energieker en waardevoller als er gasten bij zijn.

Als gast word je bij ons van tevoren ingelicht over het verloop van de bijeenkomst. We ontvangen je bij aankomst en voor, tijdens en na de bijeenkomst wordt je begeleid door lokale ondernemers.
Je ervaart hoe we te werk gaan. Je kunt jezelf en je bedrijf even kort voorstellen zodat iedereen weet wie je bent en wat je doet. Na afloop zal je zien dat er altijd wel kansen en mogelijkheden liggen om verder te praten of vervolgafspraken te maken.

Blijkt deze manier van netwerken iets voor jou te zijn, dan vertellen we je graag hoe je een verzoek tot lidmaatschap kan indienen. Hoe dan ook zullen we ervoor zorgen dat je een toffe morgen hebt!

Ervaar Boomerang. Kom langs.

Connect met het Boomerang collectief in jouw regio op 3 manieren:

1. Plan direct je bezoek aan een Boomerang collectief bij jouw in de buurt
    2. Krijg meer informatie van jouw lokale Boomerang Consultant
    3. Neem contact op met het Boomerang Hoofdkantoor en verken alle mogelijkheden.

Lijkt het je leuk om een Collectief te starten? Neem gerust contact op.
Of beter nog: plan direct een afspraak met Aqil Radjab!

Lijkt het je leuk om een Collectief te starten? Neem gerust contact op.
Of beter nog: plan direct een afspraak met Aqil Radjab!

Contact opnemen en een collectief bezoeken

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.