CMPRS..

Door Maike Kuipers

Boomerang
Stadskanaal

In 2016 gingen we op vakantie met een Volkswagencamper. We waren zo enthousiast
geworden dat we er eentje kochten. Voordat we het wisten bouwden we er zelf twee, gewoon
voor de fun. Nu, zeven jaar later, bouwen we elke week een bus om naar luxe camper en helpen
we zelfbouwers met hun eigen camperproject. Hoe je een mooie camper bouwt weten we dus als geen ander.

Maike van CMPRS.

Maar hoe zorg je nou dat je je campers verkóópt? Hoe word je bekend binnen de regio, hoe tref
je de juiste leveranciers?

Yep, marketing, klopt.

En de mooiste marketing is de reclame door mensen die je kennen en weten wat je maakt. Omdat we ons elke week 1 minuut mogen presenteren en door de persoonlijke contacten in het
Boomerang Collectief heb ik een heel leger aan ambassadeurs, die ons netwerk enorm hebben
laten groeien. Ik heb veel waardevolle zakelijke relaties opgebouwd, met klanten, leveranciers
en branchegenoten. Hoe krachtig is dat?

Deel dit verhaal
Bekijk alle verhalen

Maike Kuipers

Camper baas

Boomerang
Stadskanaal

"Nu, zeven jaar later, bouwen we elke week een bus om naar luxe camper."

Bekijk alle verhalen

Meer verhalen

  • Boomerang

    Rob Kugul

    Erka

    Boomerang
    Stadskanaal
    "Erka's toewijding aan kwaliteit, stijl en klanttevredenheid blijft een baken voor de lokale gemeenschap"
    Lees het verhaal van Rob
  • Boomerang

    Anne Prins

    Voedselbank StadsWolde

    Boomerang
    Stadskanaal
    "Voor de voedselbank is een nauwe band met lokale ondernemers erg belangrijk."
    Lees het verhaal van Anne
  • Boomerang

    Mark Middeljans

    Plan B reclame

    Boomerang
    Stadskanaal
    "Het collectief van Boomerang Stadskanaal is voor Mark een bron van inspiratie en ondersteuning."
    Lees het verhaal van Mark