Hoe Boomerang mijn ondernemersdroom een boost gaf

Door Arvid de Windt

Arnhem-Zuid

Elk jaar neem ik uitgebreid de tijd om mijn doelen voor het komende jaar op te schrijven. Een van die doelen was: ‘meer ondernemers ontmoeten’. In mijn zoektocht kwam ik Boomerang tegen. De persoonlijke benadering zorgde ervoor dat ik graag lid wilde worden.

Uitdagingen van andere ondernemers
Als business mentor is het voor mij belangrijk om te weten wat er speelt bij andere ondernemers. Zo begrijp ik beter welke uitdagingen er zijn in diverse niches. Niet alleen de groepsleden helpen mij hierbij, ook de gasten die we wekelijks ontmoeten dragen hieraan bij.

Ondernemen leuker maken
Mijn missie is om ervoor te zorgen dat ondernemers (weer) plezier halen uit het ondernemerschap. Zoals elke ondernemer weet, is dat niet altijd het geval. Dankzij Boomerang kan ik om de week een waardevolle training geven. De leden en gasten krijgen zo inzichten waarmee ondernemen leuker wordt.
Het organiseren van extra bijeenkomsten geeft mij ook de kans om workshops te geven voor leden. Deze workshops zijn gericht op persoonlijke ontwikkeling, waardoor ik leden extra groei kan bieden.

Persoonlijke ontwikkeling
Elke week een pitch geven zorgt ervoor dat mijn positionering steeds scherper wordt. Zo zie ik welke aanpak beter werkt, waardoor mijn eigen ontwikkeling niet stilstaat.

Wie is Arvid
Ik ben business mentor en motivator. Ik maak ondernemen leuker. Met 1-op-1 business mentoring geef ik ondernemers gerichte ondersteuning om hun richting te vinden en te behouden. Met workshops en als gastspreker motiveer ik groepen met thema’s als: ‘Bouw win-winrelaties’, ‘Doelen stellen en behalen’, ‘Bouw de beste versie van jezelf’.